منتديات كلية التربية بالعريش
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات كلية التربية بالعريش

المشرف العام : حمادة لاشين

الرئيسيةPortailأحدث الصورالتسجيلدخول
كل عام وأنتم بخير بمناسبة عيد الأضحي المبارك أعادة الله علينا وعليكم وعلي الأمة العربية والإسلامية بالخير واليمن والبركات

قصة واقعية

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
تقى اللبد

قصة واقعية Empty
مُساهمةموضوع: قصة واقعية   قصة واقعية Icon_minitimeالسبت فبراير 14, 2009 7:06 pm

احب اهديكم فى عيد الحب قصة واقعية لواحدة اسمها داليا اللى كل ذنبها انها حبت واحد و لما اتجوزته و بعد خمس سنين لاحظت انه اتغير و ابتدى يبعد عنها و زى ما الكل عارف البنت لازم تبتدى بالخطوة الاولى وانتهزت فرصة احتفال الناس بعيد الحب و عملت ليه مفاجاة و جابت الهدية و زينت البيت ولبست و استنته ولما الباشا احمد جوزها جه فاجئ داليا برد فعل بارد و بيقول ليها (ايه لعب العيال دة هو احنا مراهقين) .القصة دى سمعتها فى برنامج الدين و الحياه وهى دى بقت حياتنا الواحد بيدور على الحب و لما يلاقيه يا يضيع منه وكانه لم يكن او يكمل بالحلال و ينهار فى نص الطريق زى القصة اللى فاتت.نصيحتى لكل اللى بيقروا حبوا بس بعد ارتباط رسمى .اتمنى الموضوع يكون عجبكم و عايزة اعرف ردودكم يا فراعنة farao
Admin
مدير الدعم الفني
Admin

قصة واقعية Empty
مُساهمةموضوع: شكر وتعليق   قصة واقعية Icon_minitimeالأحد فبراير 15, 2009 12:08 pm

الحب شئ جميل لكن مفيش حاجة اسمها عيد حب
دا احتفال للنصاري بالقسيس فالنتين احنا مالنا بيه مع كل تقديري لأخواننا النصاري
بشكرك تقي اللبد علي الموضوع ونتمني المزيد
مع خالص تحياتي
https://elfarana.yoo7.com
تقى اللبد

قصة واقعية Empty
مُساهمةموضوع: رد: قصة واقعية   قصة واقعية Icon_minitimeالأحد فبراير 15, 2009 2:27 pm

انا معاك و انا بوصل رسالة و انت فهمتها غلط انا مبينة من اسلوبى انى ضد عيد الحب .و انا البنت صعبانة عليا لانها استغلت مناسبة عيدالحب يمكن حياتهم ترجع زى ما كانت و لكنها لقت رد فعل تانى.
رسالتى ليكم انى اوضح ان الحب اللى الناس بيحتفلوا بيه عادة بيقلب غم بعد الجواز
me

me

قصة واقعية Empty
مُساهمةموضوع: رد: قصة واقعية   قصة واقعية Icon_minitimeالأربعاء فبراير 18, 2009 9:39 pm

قصة واقعية 1297418382107553893
ازيكو

توتي انامعاكي بس انا ساعات بافكر انه فعلا ميكونش فيه يوم معين لشئ وننساه باقي السنة زي يوم اليتيم

ويوم الأم والخ

انابعارض الفكرة دي من حيث تطبيقها بس يعني مننساش اليتيم طول السنة وف يوم هيييه نِحنْ ونديلة عشان

بس يومه

لأ فيها ايه لو طول السنة نبر ماما بس كفرحة مثلاَ كل سنة ف يوم الأم نقولها كل لحظة وانتي بخير و نجيب

لها وردة مثلاَ"انتو عارفيين ارتفاع الأسعار بقى لأوmeبقى يبقى كويس لو جابتها"

يعني ناخدها هزار وجد ونستغل اي حدث ونحتفل بايامنا في حدود الدين والأخلاق مش لازم فالانتين يعني يومها

انزل الف البلد وانا لابسه احمر ف احمر"بابا نويل هيغار"بس مثلا ع الايميل اقول لصحابي هابي فالانتين

كمزحة وتجديد للترتابة وهم بدورهم هيفرحو اني بافكر فيهم ويضحكو ع الموقف ونبدأ حديث ساخر وهزار

مش لشيئ لكن استغلال لكل مناسبة ممكن تقربنا من بعض وتتحسسهم بقيمتهم عندي

ومش الفلانتين يعني يكون بين اتنين متعرفين على بعض والكلام الفاضي ده لكن انا اقول كل سنة وانت طيب لبابا

واخواتي وماما وصحابي اللي بحبهم ..الفلانتين اللي باتكلم عليه مبيكونش إلا عيد حب اللي واجب عليا احبهم

رغم كدة انا مش باقول اني مع او ضد لكن انا واخدة موقف محايد

سوري طولت عليكم

تقبلو مروري ومستنية رأيكو

قصة واقعية Hammsscom
تقى اللبد

قصة واقعية Empty
مُساهمةموضوع: رد: قصة واقعية   قصة واقعية Icon_minitimeالخميس فبراير 19, 2009 10:12 pm

شكرا ليكى يا meعلى ردك و عندك حق فى كل كلامك و من حقك تقولى راْيك مهما كان
و عيب عليكى تقولى كدة (طولت).انتى تنوري مواضيعى

قصة واقعية
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-