منتديات كلية التربية بالعريش
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات كلية التربية بالعريش

المشرف العام : حمادة لاشين

الرئيسيةPortailأحدث الصورالتسجيلدخول
كل عام وأنتم بخير بمناسبة عيد الأضحي المبارك أعادة الله علينا وعليكم وعلي الأمة العربية والإسلامية بالخير واليمن والبركات

البنات سكر نبات و لكن!!!!

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
تقى اللبد

البنات سكر نبات و لكن!!!! Empty
مُساهمةموضوع: البنات سكر نبات و لكن!!!!   البنات سكر نبات و لكن!!!! Icon_minitimeالأربعاء فبراير 11, 2009 11:32 pm

بيقولوا البنات انهم النص الحلو فى الدنيا لاى اعتبار من الاعتبارات
و لكن اللى بشوفه ان فيه واقع خلاني اغير الحقيقة دى صحيح انى بنت وبتكلم كدة على البنات و لكن كلامى مىخصش كل البنات ولكن الغالبية الاكبر منهم , ودة لاسباب منها:
ان البنات بقوا يغيروا من بعض و يحقدوا و يتكلموا على بعض , مش بس كدة دى البنت ممكن تصحى من النوم تلاقى الناس بيقولوا عليها كلام يشوه مظهرها و الكلام دة ميكونش حصل و تدور البنت على المصدر الحقيقى للخبر اللى طلع عليها تلاقيها بنت زيها او ممكن تكون صاحبتها.يا بنات انا بقول الكلام دة عشان انا بحب البنات و بحترمهم ولكنى مؤخرا فوجات بنماذج للبنات المنافقين اللى بيشوهوا مظهر بعض بينهم و بين بعضهم او امام الجنس الاخر .ومن ناحية تانية بلاقي ان البنت ممكن تبىع صاحبتها بسبب الجنس الاخر و السؤال للبنت اللي بتعمل كدة بقوللها ليه؟ انتي عارفة انى سمعت من الجنس الاخر اراء على البنات اللى يقول لصاحبه (يا صاحبي انا واخد البنت تسلية ولما افكر اتجوز تبقي واحدة مبكلمهاش)واللى يقول (انا اخسر البنت بتاعتي ولا انى اخسر صاحبي).وانا احب اقوللهم شوفوا نفسكم وبطلوا كلام عن البنات و زي ما المثل بيقول اللي على راسه باطحة...... و انتوا عارفين التكملة.
وفى النهاية احب اقول لصديقاتي البنات حبوا بعض و اسمعوا بعض و لا تميلوا ابدا للجنس الاخر و تبقى علاقتكم بيهم سطحية فلا ثقة فى ولد و لا داعي لان نبقي لعبة بيلعبوها او يتسلوا بيها.اتمنى تكون رسالتى وضحت ليكم يا عزيزاتى مع اعتذاري للبنات و الولاد المحترمىن و كل عيد حب و انتم بخير
me

me

البنات سكر نبات و لكن!!!! Empty
مُساهمةموضوع: رد: البنات سكر نبات و لكن!!!!   البنات سكر نبات و لكن!!!! Icon_minitimeالخميس فبراير 12, 2009 12:39 am

عزيزتي الغالية/تقى

انا معاكي بجد في الموضوع الهايل ده

واتمنى ان كل شخص يعرف حدوده في تعاملاته ,انا حاليا صحيح يمكن مش جنبك ومش باجرب الوضع اللي حولك وباختبر اللي بيحصل حواليكي

لكن من معرفتي ليكي عارفة ان الناس اللي طبعهم كدة غريبين عنك بجد استمري واعرفي ان اللي على حق دايماً

ميخافش, احترسي من صديقات السوء اكيد كل بنت من البنات طالما متربية تربية صحيحة عمر م هيكون لها أي

علاقات زي اللي فوجئتي بيها حولك لأفراد بنوهم نفسنا انهم صحابنا

من رأيي ان أي شخص من النوع ده ميصحش حتى نتكلم معاهم

و كلامي للي ملهمش غير الكلام حرام وبجد انهم مبيجوش غير ع الغلبان وبكرة لما الدائرة تدور عليهم

هيعرفوا الكلام ده واللي الناس متأكدين من أخلاقه واهله واثقين فيه لأنه موضع ثقة مش محتاج شهادة من حد

و احنا دايما بننتقي الناس اللي نعرفهم لو فوجئت في مراحل حياتي باي شخص من النوع ده مش هستنى لما يطولنا

بفراغه وفضوته.....

طولت عليكي ؟؟معلش بس والله زعلت ع اللي بيحصل ف الدنيا وع اللي ملهمش غير المؤدبين الطيبين

قلبي معاكي

وكويس منك انك قلتي رأيك وعبرتي عن موضوع من المواضيع اللي بتقابل الكل يومياً

مستنيين جديدك دايما

وكل البنات سكر نبات و لكن!!!! 132504_1202940212عيد حب وانتي طيبة

البنات سكر نبات و لكن!!!!
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-