منتديات كلية التربية بالعريش
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات كلية التربية بالعريش

المشرف العام : حمادة لاشين

الرئيسيةPortailأحدث الصورالتسجيلدخول
كل عام وأنتم بخير بمناسبة عيد الأضحي المبارك أعادة الله علينا وعليكم وعلي الأمة العربية والإسلامية بالخير واليمن والبركات

نكت بس!

كاتب الموضوعرسالة
me

me

نكت                      بس! Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت بس!   نكت                      بس! Icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 09, 2008 7:10 pm

نكت                      بس! 100951
me

me

نكت                      بس! Empty
مُساهمةموضوع: نكت بس!   نكت                      بس! Icon_minitimeالسبت نوفمبر 08, 2008 8:48 pm

اتنين سكرانين بيتفرجو علي نشرة الاخبار فالاول بيقول للتاني هيه النشره طولت اوي كده ليه، التاني قاللو اظاهر انها الحلقه الاخيره
واحد غبي عنده ارق ومش عارف ينام....قال له صاحبه عندي لك طريقة للنوم مؤكدة...عد من واحد الى خمسميه... أخونا مكدبش خبر... وأول ما الدنيا ليلت راح للسرير وبدا يعد .. واحد .. اثنين .. ولما وصـل الى ميه وتسعة وتسعين ...كبس عليه النوم … قـام جري غـسـل وشه ورجــع للـسـريـر يـكـمـل الـعـد
مرة فار ماشي هو و خطبطو فشاف فيل فعشان يعمل منظر قدام خطبطو شتم الفيل فالفيل زعل لما خطبطو مشيت راح للفيل وقلو عشان مش تزعل ادي راسك ابوسها شاف خطبطو معدية قلو اعمل فيك ايه اضربك يعني

مرة ظابط طلع على المعاش فتح محل حلويات سماه التورتة في خدمة الشعب

مرة واحد بيروح بيتة كل يوم سكران قام من النوم الصبح وقال لمراتة انتى يا ولية كل يوم تسيبى نور الحمام منور، مراته ردت عليه اتنيل انت اللي كل يوم بتخش الثلاجة

واحد غبي راح للدكتور قالو يادكتور أنا تعبان وعندي سخونية وصداع وأنفلونزا الدكتور قالو أقلع لما اكشف عليك ... قالو الغبي انت مش مصدقني يادكتور؟!
هههههههههههههه (انا باضحك عشان اجامل نفسي) احم احم Mad Mad اضحكووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو Mad Mad

نكت بس!
صفحة 1 من اصل 1